Kotini Kellokoski kirjoituskilpailun voittajat ovat valittu, kiitos kaikille osallistuneille!

7.9.2017

Me Kellokoskelaiset ry:n järjestämään kirjoituskilpailuun ”Kotini Kellokoski” osallistui kaiken kaikkiaan yli 70 kirjoitusta Kellokosken koulun 5. ja 7-9 luokilta.

Kilpailu julkaistiin yhdistyksen vuositiedotteessa maaliskuussa ja se päättyi 31.5.2017.

Alun perin kilpailussa oli kolme luokkaa; luokka-asteet 1-3, 4-6 ja 7-9 + lukio.

Koska ala-asteelta osallistui kolme 5. luokka-asteen kirjoitusta ja loput yläkoulun puolelta, päätettiin palkita jokaiselta luokka-asteelta paras ja antaa lisäksi erityismaininta kahdelle muulle kirjoitukselle.

Voittaneista kirjoituksista tuli esille kirjoittajien paneutuminen aiheeseen ja rohkea sekä eloisa kirjoitustyyli.

Useat muutkin kirjoitukset olivat hienoja kuvauksia nuoren elämästä Kellokosken kylällä – lämmin kiitos kaikille osallistujille!

Luokka-asteiden voittajia ovat (huom! viime lukuvuoden luokat);

5. luokka; Sonja Immonen

7. luokka; Tanja Hintsala

8. luokka; Roosa Ahtiainen

9. luokka; Juho Karhunen

Erityismaininnan saavat Eeli Kukkola ja Saimi Raassina.

Palkintona on elokuvalippuja Järvenpään Studio 123:n sekä kirjalahja MeKe:n kotiseutukirjallisuudesta.

Palkinnot toimitetaan voittajille koululla kirjoituskilpailun läpivieneen opettaja Kaarina Lappalaisen toimesta,

iso kiitos Kaarinalle avusta ja oppilaiden tsemppaamisesta kirjoittamaan kotiseudustaan.

Jos saamme voittajilta luvan, julkaisemme kirjoitukset yhdistyksen nettisivuilla.